onsdag 25 september 2013

Liten uppdatering


Jag fick så många frågor kring mattan, här på bloggen, på instagram och via mail, att jag till slut mailade kundtjänsten och frågade om den snäällaaa går att levereras utomlands. Fick tyvärr nekande svar. Kanske en ny satsning för företaget, att köpa upp lagret? *Fniss*

Nähä, nu blir det lite kaffe och sedan ska jag gå genom mitt material. De kommande dagarna kommer att jag att träffa många, många glada kvinnor som är intresserade av mitt ämne! Det blir upp till tio timmar feng shui i Vasa trakten. Ja, jag är redo och satt enda in på småtimmarna och gick genom mina 300 slides  (Ja, alltid på den säkra sidan...) Hehe. 

Ha en fin onsdag!

4 kommentarer:

  1. Låter trevligt. Hade gärna deltagit och sett dina 300 slides. :) ha en bra onsdag!

    SvaraRadera
  2. Jamen den är ju galet snygg, den där mattan!

    Lycka till med föreläsningen!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Supersnygg matta! Förstår att det var många som var intresserade av den :)
    Spännande med föreläsning, kram Suss

    SvaraRadera
  4. När/var föreläser du i höst? Ett inlägg om detta tack så man vet vart man kan komma å höra på dig :)

    SvaraRadera